понедельник, 8 апреля 2013 г.

модуль 5 рефлексія 5

Під час проходження даного модуля, я зрозуміла, що процес оцінювання схожий до мотивації навчальної діяльності за ступенем важливості. В своїй роботі над проектами буду приділяти велику увагу саме різноманітним формам оцінювання.
Завдання контролю за навчанням полягають у тому, щоб:
- визначити рівень підготовки учнів до засвоєння і сприйняття нових знань;
- отримати інформацію про самостійну навчальну діяльність учнів;
- виявити труднощі, що виникають під час навчання;
- з’ясувати наскільки ґрунтовно засвоєні знання та сформовані уміння
Під час контролю знань та умінь учнів дотримуюсь таких вимог:
- індивідуальний характер контролю;
- своєчасність та систематичність контролю;
- об’єктивність та справедливість оцінювання;
- врахування вікових особливостей учнів;
- обґрунтоване та аргументоване оцінювання робіт учнів;
- урізноманітнення форм та видів контролю.
Щоб залучити учнів до оцінювання використовую само оцінювання та взаємооцінювання у групі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий